Batiste XXL Volume šampon za suho pranje kose – recenzija!

Pozdrav curke moje!

Prije svega želim se ispričati zbog ne pisanja u zadnje vrijeme. :-/ Imala sam jako puno obaveza i nikako nisam stizala voditi i blog, no od sada ću to redovito činiti.:-) Ovaj puta odlučila sam vam predstaviti jedan FANTASTIČAN proizvod. Riječ je o još jednoj verziji Batiste šampona, onoj koja je meni najpotrebnija, XXL volume verziji. Ovaj Batiste šampon namijenjen je masnoj i beživotnoj kosi između pranja. Sadrži jedinstvenu formulu koja osvježava kosu, uklanja masnoću te kosi daje izuzetnu punoću i xxl volumen. Obožavam ga jer je savršen za one dane kad ne stignem oprati kosu, a ne želim hodati uokolo sa špagetama na glavi. 😀 Kako mi je kosa jako tanka i brzooo se masti (već drugi dan), potrebno mi je više vremena za njeno održavanje. Zbog svih tih razloga, ovakav proizvod došao mi je kao naručen! Kada pričam drugima o Batiste šamponima, često nailazim na odgovore tipa: “Ne znam baš da to može djelovati!” ili “Ne vjerujem da kosa više ne bude masna…” i sl. Moram reći da sam i sama tako mislila sve dok nisam probala svoj prvi Batiste šampon i to Blush verziju. Bila sam oduševljena rezultatima! Zaista je osvježio kosu i uklonio masne tragove. Jedina zamjerka mi je bila to što je miris bio preintenzivan, no ova verzija je i to “ispravila”.

eyU17

Ovaj proizvod je doslovno “spas u zadnji čas” koji definitivno djeluje. Toliko ga volim da ga koristim i kad mi je kosa svježe oprana, ali joj nedostaje volumena. Njegovo ime “XXL Volumen” zvuči kao da ćete nakon nanošenja imati frizuru kao Peggy iz Bračnih voda, ali nije tako. Daje baš onoliko volumena koliko i treba tj. umjereno i prirodno. Najbolje od svega je što se jednostavno i jako brzo nanosti. Dovoljno je samo prije nanošenja dobro protresti bočicu pa ravnomjernu raspršiti malu količinu s udaljenosti od oko 30cm od kose. Nakon toga vršcima prstiju izmasirati vlasište, ostaviti nekoliko trenutaka i iščešljati. I to je sva mudrost!:-) Nakon što ga posprejate po kosi na njoj će ostati bijeli tragovi, no ne morate se bojati da će te morati hodati vani sa tzv. “Tvor zurkom”, jer svi ti tragovi nestanu kada se vlasište izmasira i kosa počešlja. 🙂

hair_batiste_volume_C9095

Bočica je jednostavnog i praktičnog oblika i lijepog izgleda. Sadrži 200ml proizvoda, kojeg ćete imati dosta dugo. Ja ga koristim svakodnevno i jedno pakiranje bez problema izdrži mjesec dana. Za kraj, ostaje mi samo reći gdje možete nabaviti ovaj hvalevrijedan proizvod i po kojoj cijeni. Dakle, sve bolje drogerije (DM, Bipa, Muller), po cijeni od 34,90 kn.

Još jednom, ako niste do sada, obavezno probajte ovaj šampon! (Nemojte da vidim da netko nije probao!:D) Sigurna sam da oduševljenje neće izostati. 🙂

Jeste li koristili ovaj ili neki drugi suhi šampon iz Batiste linije? Kako ste zadovoljne? Pišite mi! 🙂

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

P.S. Za komentiranje kliknite na kružić gore s desne strane, koji stoji u ravnini s naslovom posta.

batiste-new-packaging

“Batiste šamponi za suho pranje, poznati su britanski brand, koji se na tržištu nalaze u obliku spreja i idealni su za sve tipove i boje kose, kao i za različite stilove frizura. Praktični su i prilikom putovanja, iako je njihova najveća prednost brz i dugotrajan učinak.”

6 misli o “Batiste XXL Volume šampon za suho pranje kose – recenzija!

  1. DraganaG kaže:

    Vratila seee, super! 🙂 …ja isto koristim Batiste za suho pranje i to ovaj zadnji na slici “dark & deep browns”. Prije njega imala sam Blush i ista stvar mi se nije svidjela kao i tebi – prejak i neugodan miris. Ovaj mi sad ima čak i ugodan miris, a taj “hint of brown” je pun pogodak jer mi je sa običnim svejedno znao ostajat bjelo-sivi odsjaj na kosi koliko god četkala, sa ovim ne, postao mi je HG proizvod za suho pranje 🙂

  2. Beautylicious kaže:

    ja već jako dugo koristim Batiste, ali Blush ili original. XXL mi je stvarno užas i nakon nanošenja imam učinak laka za kosu.. kosu ne mogu počešljati i baš ga osjetim pod prstima. što se tiče ova dva koja sam spomenula, kosa mi je kao oprana.. lagana, svježa i lepršava.

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Hvala na komentaru!:-) Meni je on dobar baš zbog toga…što mi kosa bude čvršća..ovako je skroz slaba i tanka i svaka dlaka ide na svoju stranu. Svakodnevno koristim i lak za kosu pa vjerojatno zato ne primjecujem razliku.:)

Komentiraj