Liebster nagrada

Pozdrav curke! Draga Makeup and other blog me je prije par mjeseci nominirala za ovu nagradu i pripremila mi pitanja. Sa zakašnjenjem, slijede odgovori i pojašnjenje ovog taga. 🙂

liebsterblogawardPrema pravilima, uz ovu nagradu svaki bloger treba:

  • napisati 11 nasumičnih činjenica o sebi
  • odgovoriti na pitanja koja mu je ostavila osoba koja ga je nominirala
  • odabrati 11 blogera koje nominira i označiti ih
  • na njihovom blogu ih obavijestiti o nominaciji
  • pritom ne smije označiti istu osobu koja je označila njega/nju

11 nasumičnih činjenica o meni 🙂

  1. Ne volim ljude koji nešto glume tj. prave se bitni
  2. Bojim se golubova
  3. Jako sam zimogrozna
  4. Obožavam životinje
  5. Volim organizaciju
  6. Volim biti kreativna
  7. Volim društvene igre
  8. Jako sam gadljiva
  9. Ne volim kukuruz u jelima
  10. Obožavam Božić
  11. Volim mijenjati boju kose

PITANJA by Makeup and other blog

  1. Koji je tvoj najdraži parfem?  Bvlgari Omnia Coral
  2. Što voliš najviše čitati kod drugih beauty blogova? Recenzije proizvoda
  3. Voliš li više – smokey eyes ili bold lips look? Smokey eyes
  4. Koja ti je stranica draža – Pinterest ili We heart it? Pinterest
  5. Od kojeg brenda posjeduješ najviše stvari/kozmetike? Bourjois
  6. Koja je, uz kozmetiku, tvoja najveća slabost? Životinje (moje 2 mace i psić)
  7. Koja je tvoja najdraža knjiga? P.S. I love you
  8. Najdraži lik iz Game of Thrones-a i zašto? Ako pratiš naravno 🙂 Ne pratim:-)
  9. Kava ili čaj? Kava
  10. Najdraži desert? Krempita
  11. Najdraže godišnje doba i zašto ? Proljeće. Buđenje prirode, proljetno cvijeće, zelenilo..kao novi početak.:-)

Moja pitanja, ukoliko netko još nije ispunio ovaj tag:

  1. Omiljeni kozmetički proizvod?
  2. Omiljena tv emisija?
  3. Omiljena životinja?
  4. Koji puder koristiš?
  5. Najdraži ruž?
  6. Najdraži blog?
  7. Što najviše voliš čitati na beauty blogovima?
  8. Što misliš o video recenzijama?
  9. Naručuješ li proizvode preko neta? S kojih stranica?
  10. Kratka ili duga kosa?
  11. Tvoj stil oblacenja je?

Dakle, tagiram sve nove blogerice i želim im puno uspjeha u pisanju bloga. 🙂

p.s. bilo bi mi drago da i čitateljice odgovore na ova pitanja

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.
Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

 

 

 

Jedna misao o “Liebster nagrada

Komentiraj