Što se nalazi u mojoj torbi? :-)

torba

Pozdrav curke! 🙂 Jedan od omiljenih postova drugih blogerica mi je baš ovakav! Obožavam zaviriti u druge torbe i tako dobiti ideju što bih još mogla strpati u svoju hehe.  Pa ako se i vama sviđa ovakav tip posta, nastavite čitati.. 🙂

Prvo malo o torbi! Kupljena u Accessorize-u, boja Taupe, dimenzije 35x24cm, odlična za, primjerice, faks jer stvarno sve stane u nju. Unutrašnjost obilježava veliki pretinac, te dva manja koja su odlični za mobitel i naočale. Zatvara se sa zipom i na dugmeta s magnetićima. Ovdje imate bolje prikazanu unutrašnjost torbe. Cijena joj je bila oko 260kn s popustom (30%) iz Glorije.

DSC019571. PROFIL rokovnik – Jako praktičan rokovnik. Sadrži kalendar, planer, nekoliko stranica sa inspirativnim tekstom i izrekama koje su raspoređene unutar cijelog rokovnika, te stranice za bilješke. Super mi je za faks! Dobila sam ga od sestre tako da cijenu ne znam. Po amblemima koji se nalaze na koricama, pretpostavljam da je sponzorski.

2. Fascikl sa košuljicama –  Fascikl sa 50 košuljica za papire. Odličan mi je za učenje, jer u njega mogu staviti cijelu skriptu i olakšati si pregledavanje gradiva. Nalazi mi se na listi obveznog pribora za faks 🙂 Kupljen u Metro-u za cca 25kn.

3. Index –  Index ko’ index..ništa posebno, osim ovih par naljepnica koje mi pomažu pri prepoznavanju među hrpom drugih.

4. Lega Lega mali rokovnik – Slatki mali rokovnik, praktičan za svakojake bilješke, brojeve, “To do” liste i sl. Kupljen na štandu udruge za mace “Devet života“, po cijeni od 40kn.

5. Markeri – Mali markeri spojeni u cvijet, praktični za torbu. Super za podcrtavanje gradiva na faksu. Kupila sam ih na E bay-u za manje od 2 dolara, nažalost nemam sačuvan link.

6. Funky Fish kemijske – Obožavam njihove kemijske jer tanko pišu, a i slatko izgledaju. Cijena im je nekih 6kn po komadu.

7. Casio kalkulator – moj voljeni kalkić, čest gost u torbi. Super zadovoljna sa ovim modelom, nema što ne može:) Kupljen u Konzumu, za 250kn.

8. Finger it naljepnice za obilježavanje – Fora naljepnice. Super posluže za obilježavanje gradiva. Uz pomoć emotikona lako obilježim dosadno, teško ili lako pamtljivo gradivo. 🙂 Kupljene na Ebay-u za 1 dolar. Klik na link!

DSC019581. Accessorize Novčanik – Roza novčanik sa zatvaranjem u obliku srceta. 🙂 Super mi je jer ima dosta (11) pretinaca za kartice, te dva pretinca sa zipom i odjeljak za novčanice i slike. Cijene se ne sjećam..

2. Roler za skidanje dlačica s odjeće – S obzirom da imam 2 mace ovaj roler je neizostavan dodatak mojoj torbi !:-) Mal i praktičan za prenošenje i uz to super skuplja dlake. Kupljen u Kik-u za cca 5kn.

3. Equa bočica s vodom – Slatka bočica za napitke (tople ili hladne), bpa free, 0,4l. Praktična za torbu, povećava želju za pijenjem vode:)) Kupljena na akciji u Kozmu za 40kn.

4. Torbica za mobitel s mobitelom – Slatka torbica s motivom mace (naravno:D). Kupljena u Offertissimi za cca 15kn.

5. I pod shuffle – Starija verzija, no i dalje odlična!(osim slušalica, one su riknule:)) Također “must have” u torbi! Služi ubijanju dosade kod pješačenja ili vožnje biciklom.

6. Libresse limena kutijica za uloške – Zgodna kutijica, dobivena na poklon uz kupnju Libresse uložaka. Za izbjegavanje neugodnih situacija. 🙂

7. Ključevi – Razni ključevi, sa Hello Kitty metalnim privjeskom s E-bay-a. Nažalost nemam link.

8. Controloc – Spas za želudac! Obvezan u torbi zbog mojih gastroenteroloških problema. :/ Izdaje se samo na recept!:D

9. Rexona stick – Omiljeni dezić u sticku! Ne znam koji već po redu.. Biorythm – ultra dry verzija. Piše da drži 48h, na sreću ne znam je li to istina.

10. Balea krema za ruke – Odlična krema! Stoji rame uz rame sa skupim kremama za ruke. Već recenzirana u ovom postu! Kupljena u DM-u za 12kn.

11. Vlažne maramice – Maramice s prekrasnim mirisom onih jeftinih i preslatkih žvakačih guma.:)) Kupljene u Metro-u za 2,50kn.

DSC019611. Kozmetička torbica – Essence torbica za šminku. Manjih dimenzija, pa time i praktična za torbu. Kupljena u DM-u za 18kn.

2. Economic parfem 297 (Chloe) – Mmmm.. Moj najdraži Economicov parfem. Više o njemu u ovom postu!

3. Češalj s ogledalom – 2u1 češalj i ogledalce, zgodno rješenje za torbu. Kupljeno u DM-u, cijene se ne sjećam.

4. Rimmel ruž – Airy Fairy – Mislim da ste uglavnom svi čuli za ovaj, s razlogom, dosta hvaljeni ruž. Savršen za dnevni make up! Kupljen u Bipi, za cca 40kn.

5. Kozmo balzam za usne s medom – Balzam s medom i propolisom, savršen za osjetljive, nadražene i ispucale usne. Kupljen u Kozmu (logično), cijena 15kn.

6. Essence matirajući puder u kamenu – Odličan matirajući transparentni puder! Već recenziran ovdje. Kupljen u DM-u, po cijeni od 27kn.

7. Chanel maskara – Le volume de Chanel maskara, dobivena na dar uz Gloriu Glam. Inače, cijena joj je 250kn za 7ml proizvoda. Po meni super, ali preeeskupa!

8. Look smeđa olovka za oči – Olovka koju gotovo svaki dan koristim, dobra i jeftina. Kupljena u Bipi, za cca 10kn.

9. Bourjois Healthy mix korektor –Korektor dosta dobrog prekrivanja, svakodnevno u upotrebi:-) Kupljen u DM-u, za cca 60kn

10. Rašpica – Rašpica iz Bipe (mislim), ništa posebno..čekam da se istroši da kupim neku bolju🙂

11. Pinceta – Oke pinceta, kupljena u Sarajevu u CM-u, za 1,5KM.

12. Ukosnice – Super ukosnice, dobro drže. Kupljene u DM-u za 8kn, više komada u pakiranju.

13. Gumice za kosu –  Dobre i čvrste gumice. Kupljene u Kozmu, za cca 15kn.

Kao što vidite torba mi je stvarno pretrpana raznim stvarima, koje možda i nisu uvijek potrebne ali ih je dobro imati pri ruci. To bi bilo to za ovaj put! Nadam se da vam se svidjela moja verzija posta? 🙂

P.S. Zaboravila sam maramice i žvake! 😀

A što vi nosite u torbi? 🙂 Pišite mi.. 

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

P.S. Za komentiranje kliknite na kružić gore s desne strane, koji stoji u ravnini s naslovom posta.

Oglasi

12 thoughts on “Što se nalazi u mojoj torbi? :-)

  1. Girly Girl kaže:

    Neugodna situacija… Hm, misliš na to kad padneš s bicikla, ideš u ljekarnu po nekaj i ne možeš naći novčanik, pa izađeš van i panično kopaš po torbi, zbog čega ti uložak ispadne van? Pa staneš na njega da se ne vidi? Takva neugodna situacija? Ili kad te netko traži maramice, pa ti na slijepo kopaš po torbi i napipaš ih, ali zapravo izvučeš uložak? Tako nešto? Hahahahhahahha 😀 Svejedno mi se ne da nositi limena kutijica, makar je super slatka.

    Odličan post, jako si lijepo sve označila. Sastav moje torbe je sličan, uz puno sitniša i smeća i tak toga 🙂

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Hhahahhaa…sorry! 😀 Tako nekako sam mislila:-))
      I meni se dogodilo par puta, ali se ne sjećam točno situacije. 🙂 Nije se ni meni u početku dala nositi, ali nakon što je uslijedio još jedan neugodnjak, predomislila sam se!:D Hvala, hvala!

  2. DraganaG kaže:

    Odličan post! Pregledan i zanimljiv 🙂
    Svaka čast na količini proizvoda u torbi 😀 ..ja nosim valjda upola toliko, skužila sam da mi preteška torba oteža “letenje” s jedne strane grada na drugi. Al svaka čast za organizaciju 😀

Odgovori

