Crest 3D trakice za izbjeljivanje zubi – Professional Effects

???????????????????????????????Na zahtjev čitateljica, evo napokon i ovog posta:-) Dakle, riječ je o Crest trakicama koje obećavaju profesionalno izbjeljivanje zubi kod kuće, a navodno nude rezultate kao kod 500$ plaćenog tretmana. Istina?

Nakon što sam pročitala dobre recenzije drugih curki o ovim trakicama, odlučila sam ih nabaviti. Kupila sam ih preko eBay-a jer im je tamo cijena najniža. 10 trakica, 5 za donje i 5 za gornje zube, sveukopne cijene 12,5$. Link ovdje! Možete ih kupiti i na cresthrvatska.com, te na njuškalu, ali cijene su tada veće.

U svakom pakiranju nalaze se dvije trakice, kao ove prikazane na slici. Duža traka za gornje zube, a kraća za donje. Kao što vidite, trakice nisu dovoljno dugačke da prekriju sve zube, jer su predviđene da se lijepe samo na prednje zube koji se, naravno, najviše vide.

???????????????????????????????Lako se lijepe i dobro prijanjaju, bez obzira na slinu koja je pojačana nakon nanošenja trakica. Okus nije baš najljepši, pretpostavljate, no da se izdržati. 🙂

Tako zaljepljene trakice potrebno je držati pola sata i potom ih odlijepiti i isprati usta. Već nakon prvog korištenja možete primjetiti malu razliku u boji zuba… 🙂 Nakon sljedećeg korištenja, sve veću i veću itd. Trakice stvarno djeluju, ali imaju i jednu veliku manu.. Naime, zubi su me užasno boljeli već kod prvog korištenja. Postali su jako osjetljivi na hladnoću, toplinu, slatko itd., pa sam morala praviti razmake u korištenju. Netko bi odmah odustao od trakica…. ali ne i ja. Pa poznato je da ljepota boli, zar ne? 🙂 Dakle, ako ste spremne na određeni rizik koji kemijski proces koji se izaziva između cakline i trakica može donjeti, tada će ovaj proizvod vjerojatno biti zadovoljavajući. Iako nisam čula ili pročitala da je nekome nepovratno oštećena caklina zbog korištenja ovih trakica, ne mogu ih posve sigurno preporučiti.

Dobra stvar je što ove trakice možete nabaviti u različitim varijantama, od onih za jako izbjeljivanje do slabijeg i pogodnijeg osjetljivim zubima (gentle routine ili vivid).

12_CST_CWS_APages_CompareWS2_B001OOLLVSCrest kaže da su prednosti ovih trakica u tome što:

  • mogu ukloniti mrlje na zubima koje su nastale unazad 10 godina
  • izbjeljuju 25x bolje od najbolje paste za izbjeljivanje
  • sadrže tehnologiju koja drži trakice na mjestu tj. spriječava njihovo klizanje
  • sadrže provjerene sastojke, tj. iste one koje koriste i stomatolozi

Sve u svemu, mislim da je ovo vrlo solidan proizvod i da je cijena i više nego povoljna u omjeru uloženog i dobivenog. Ostaje mala rezerva zbog boli i utjecaja na caklinu, no kao što sam već napisala, tko ne riskira – sa bijelim zubima ne paradira 🙂 Dakle, za 70-ak kn dobijete par nijansi svjetlije zube! Meni dovoljan razlog da ponovim kupnju. 🙂

Jeste li probali ove ili neke duge trakice? Kako ste zadovoljne?

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

Oglasi

18 thoughts on “Crest 3D trakice za izbjeljivanje zubi – Professional Effects

  1. Kristina K kaže:

    Isprobala sam ih i zadovoljna sam, jedini minus je to što su mi izazivale osjetljivost na hladno/toplo no sve se da preživjeti za koju nijansu bijelje zubiće! 😉

  2. Maja kaže:

    Baš nikako da i ja napišem svoju recenziju. 😛 Vidiš, ja sam naručila neke trakice preko one internet ordinacije na fejsu, drukčije od tvojih. Jest da sam ih platila 200kn za 7 trakica umjesto da sam išla na ebay -.- ali moram priznati da me apsolutno ništa nije smetalo kod njih, nikakva bol, osjetljivost, a inače imam osjetljive zube. Također okus je totalno neutralan. Rezultati su zadovoljavajući, vidi se promjena i rado ću ponoviti postupak nakon nekog vremena. :))

    • MirelaOS kaže:

      Hmm, ne znam dali je možda sastav drugaciji ili šta? Ali uglavnom, koliko sam ja čitala..tko god je koristio ove trakice imao je problema sa osjetljivošću zuba. I vrlo
      skoro narucujem još jednu turu:)

  3. Teich kaže:

    Koristila sam iste kao ti,pocetkom 3.mj ove godine, 7 trakica za 7 dana i mogu reci da su mi se dosta posvjetlili zubi,a efekt traje jos uvijek,iako su malo potamnili tako da planiram naruciti jos jednu turu uskoro. nisam imala problema sa osjetljivoscu,a za svakodnevnu oralnu higijenu koristim pastu za zube za izbjeljivanje da efekt sto duze traje 😀

  4. DraganaG kaže:

    Uh meni to zvuči prestrašno 😀 …stvarno su te zubi bolili od tog? odmah si zamišljam koliko nešto agresivno mora bit da tako nagrize Zub koji je najtvrđe tkivo u organizmu… agresivno kao karijes 😀 Cimerica mi je bila zubarica i nagledala sam se paradontoza i raznih gadosti u njenim knjigama tako da preskačem 🙂

  5. jelena kaže:

    Što se ooštećenja cakline tiče- nebi je smjelo biti.a gotovo uobičajena stvar je preosjetljivost zubiju kod izbjeljivanja…radim kod zubara pa govorim iz iskustva…

  6. Flicka kaže:

    Imam ja jedno pitanje, nemam iskustva s time no po vasim komentarima zakljucila sam da ih treba isprobati 😀
    Ali me zanima dali ste se vi drzali ovih levela, ili ste odmah recimo krenuli na 3/4?

  7. Mona kaže:

    E da i ja napisem svoje iskustvo.. nije nimalo ugodno, prvi put sam ih stavila neki dan na nagovor prijateljica, one su ranije stavljale i nije ih boljelo… a mene 3 dan jesu, i to uzasno… pogotovo dojnji zubi, mozda su mi osjetljiviji nego neciji drugi ali meni je grozna ta bol… i nisam drzala vise od pola sata nego tocno toliko…. ne znam ja ne preporucujem nikom ali svatko na svoju ruku… pozz

Odgovori

