Suradnički post: Dezodoransi – Vichy i Lush

Kako nam se opasno bliži ljeto i ljetne vrućine,  započela sam potragu za savršenim dezodoransom. Tražila sam nešto učinkovito a opet neagresivno jer su mi neki dezići znali iritirati kožu. Dezodoranse u spreju koristim rijetko, i nikada samo njih. Ako se ne namažem roll-on dezićem ili onim u sticku imam osjećaj kao da ništa nisam ni stavila i onda se samo još više znojim radi tog osjećaja 😀 Eventualno se našpricam dezodoransom u spreju po tijelu ili ga koristim ako se nakon treninga neću tuširati u teretani već doma pa da tih 15 minuta ne smrdim samoj sebi.

Vichy roll-on dezodorans

Prošle godine sam koristila Neutro roberts (roll-on sa roza čepom) i Borotalco (original fresh roll-on verzija), i mogu reći da se radi o kvalitetnim dezićima, nemaju napadan miris već lagan i  puderast, ali tražila sam nešto što će neutralizirati miris znoja ali neće samo po sebi imati miris, taj uvjet zadovoljio je Vichy.

edsfsOvaj antiperspirant košta 75,16 kn (za 50ml) u Gradskoj ljekarni Zagreb i iskreno sumnjam da bih izdvojila toliku svotu novca za dezodorans da nisam na službenoj stranici Vichy-ja na Facebook čula za akciju 1+1 gratis. Vidjela sam na istoj stranici i komentare cura kako je u nekim ljekarnama gotovo kroz cijelu godinu moguće pronaći 1+1 pakiranja što me posebno obradovalo.

VichyMislim da će mi ovo duplo pakiranje trajati dosta dugo, već 3 tjedna koristim prvu bočicu i nije se ništa „olakšala“.  Kupila sam verziju sa bijelim poklopcem jer su u mojoj ljekarni jedino nju imali, piše da je za osjetljivu ili depiliranu kožu, a obzirom na potrebu za svakodnevnom depilacijom ovog područja to mi i odgovara. Bez mirisa je, alkohola i parabena. Oduševljena sam ovim dezićem, stvarno drži cijeli dan, na 48 sati koliko piše da traje nisam ga testirala, nemam ni namjeru 😀 …sasvim mi je dovoljno da traje od tuširanja do tuširanja, dakle 12 ili 24 sata. Sve preporuke! Osim ove verzije za osjetljivu kožu postoji i verzija sa crvenim čepom koja je za 72 sata zašite! Zbilja ne znam čemu toliko dugo, ali ok, pretostavljam da bi on mogao poslužiti onima koji se baš ekstremno znoje, ali naravno opet uz redovno stvakodnevno tuširanje. I verzija sa plavim čepom koja je također za intenzivno znojenje kao i crvena, ali sa 48-satnom zaštitom.

LushThe Greeench dezodorans u prahu

Moj drugi izbor je LushThe Greeench dezodorans u prahu. Bila sam skeptična oko prirodnih dezića općenito iako se ne znojim nešto pretjerano, ali prošle zime dala sam priliku Lushevom dezodoransu T’eo koji mi je bio odličan (http://www.lush.hr/shop/product/product/path/166_169/id/1356/specijaliteti-dezodoransi-teo) a kada sam došla po već treći po redu, prodavačica mi je predložila Greeencha za toplije dane. Greeench je pakiran u plastičnu bočicu od 75 grama i košta 65 kn.

lušSastav mu je sljedeći: talk, soda bikarbona, magnezijev trisilikat, prah crvotočin, miris, voda, ulje čajevca, smola benzojevca, mljevena kadulja, powdered tea tree, mljeveni ružmarin, limonen, linalol.

Na slici možete vidjeti uputu o nanošenju i zbilja nije tako neuredno koliko zvuči. Prah je toliko sitan da se odmah prihvati za kožu pazuha i ne leti okolo. Međutim zabrinjava me ovaj talk koji je prvi po količini u sastavu. Čula sam svakakvih verzija o tome koliko je štetan ili nije štetan tako da ako imate kakve informacije svakako podijelite samnom!

ewewPrah se sasvim upije u kožu što možete vidjeti i na slikama na ruci. Drži cijeli dan, nema neugodnog mirisa znoja ali on sam po sebi ima blagi biljni miris koji se samo na blizu osjeti. Miris je dosta specifičan, baš jako biljni pa ga svakako preporučam pomirisati u trgovini prije kupovine.

Koji je vaš najdraži dezić? Mijenjate li ih po godišnjim dobima ili ste vjerne jednome?

Post napisala: Dragana Grgić

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

P.S. Radujem se Vašim komentarima! Za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta.

Oglasi

5 thoughts on “Suradnički post: Dezodoransi – Vichy i Lush

    • DraganaG kaže:

      pošto je talk glavni sastojak i baby pudera čisto sumnjam u te verzije o štetnosti… mislim da danas nema sastojka za koji u jednom trenutku nije postojala priča da je štetan 🙂 …ja ću ga nastaviti koristiti svakako.

  1. Mell kaže:

    Imala sam namjeru kupiti Vichy dezic kad je bio na akciji no nazalost sam propustila. Svakako mi je na WL jer dolaze topliji dani i nesto se vise znojim :/

    • DraganaG kaže:

      Moguće da ga svejedno uloviš na akciji ako znaš neku ljekarnu koja nije toliko posjećena… jer akcija je do isteka zalika pa možda je negdje ipak ostalo 😉

  2. Inlovewithbeauty kaže:

    Uuu ovaj Lush mi je baš fora! Nisam znala da takvo šta ima :-)) Ide na wish listu!:)) Meni se do sada Rexona pokazala izvrsnom! Iako češće koristim njen dezić, u stiku mi je ipak draža. Ali bez obzira na Rexoninu učinkovitost, otvorena sam i za ostale zanimljive proizvode!:D

Odgovori

