Suradnički post: L’Oreal Professionnel Volumetry Powder Fresh – Puder u spreju za tanku kosu

Mogu reći da sam imala vrlo visoka očekivanja od ovog pudera u spreju, ali istovremeno i ogromnu želju da napokon otkrijem proizvod koji će dati neki pristojan volumen mojoj kosi. Kosa mi je srednje dužine, recimo petnaestak cm ispod ramena, tanka je i užasno brzo se masti. Ako operem kosu navečer sljedeće jutro će biti ok, ali već predvečer je sva nikakva, beživotna sa već pomalo masnim tjemenom. Upravo u to vrijeme sam i koristila ovaj sprej.

sprejsosSad kada smo utvrdili moj tip kose, a prije nego počnem sa recenzijom, prenijet ću vam što sam proizvođač kaže o ovom spreju: SOS VOLUME puder u spreju za tanku kosu. Tehnologija: Powder Fresh. Novi proizvod iz L’Oréal Professionnela. Gdje god se nalazile, kad god vam zatreba, ovaj će proizvod omogućiti instant volumen vašoj kosi. Kako? Formula djeluje na korijenu odstranjujući višak sebuma, te na dužinama kojima pruža volumen i svježinu. Čak 88% frizera slaže se da je učinak volumena neposredan!  

Količina proizvoda: 78 ml, Cijena: 128 kn

Ja se ipak ne mogu složiti sa ovih 88% frizera jer nisam primjetila neko veliko povećanje volumena, no primijetila sam da odlično osvježi kosu. Ovaj sprej mi je odličan za razdoblje dana kada je kosa beživotna i pomalo masna ali ne dovoljno da bih koristila šampon za suho pranje. Volumetry sprej nanosi se kao i šamponi za suho pranje – našprica se na tjeme, prstima se prođe kroz kosu kako bi se malo podignula odnosno kako bi se postigao volumen i istovremeno odstranio dio praha, te se na kraju iščešlja.

2013-05-12 16.38.08Kod same primjene primijetila sam da ne ostavlja puno bijelog praha po kosi (kosa mi je smeđe boje pa se inače prah sličnih proizvoda više primijeti) te ugodno i svježe miriše. No također dosta brzo se troši, bočica nije velika što je prednost ukoliko ga nosite u torbi za hitne intervencije, no kako ga je za neki primjetan rezultat potrebno dosta našpricati, bočica neće dugo potrajati a cijena od 128 kn nije zanemariva. Ukoliko kao i ja nemate osjećaj za veličine izražene u militrima, na slici možete vidjeti kolika je bočica ovog spreja u usporedbi sa standardnim „dezićem“.

Konačan sud: Iako se radi o spreju za volumen, on ga mojoj kosi nije dao u nekoj velikoj mjeri no odlično ju je osvježio i dao osjećaj svježe oprane kose, ne samo na izgled već i na opip. Možda je po pitanju volumena učinkovitiji kod kraće kose. Omjer cijene i učinka po mom bi mišljenju trebao biti puno povoljniji, ne namjeravam ga kupovati upravo zato jer mi je 128 kn previše za toliko malo proizvoda a sličan učinak osvježene kose mogu postići i višestruko jeftinijim šamponom za suho pranje (npr Batiste) tako da ga našpricam u manjoj mjeri nego što bih to učinila na masnu kosu.

*Proizvodi iz Volumetry linije, kao i svi ostali proizvodi L’Oréal Professionnela, dostupni su samo u vodećim frizerskim salonima. Pronađite Vama najbliži salon: ovdje! Sve novosti o novim proizvodima i uslugama potražite na  L’Oréal Professionnel Facebook stranici

Imate li vi kakvih preporuka za postizanje volumena kose?

Post napisala: Dragana Grgić

Oglasi

3 thoughts on “Suradnički post: L’Oreal Professionnel Volumetry Powder Fresh – Puder u spreju za tanku kosu

    • DraganaG kaže:

      Hvala! Svakako ću probati, ionako sam u potrazi za nečim takvim, Batiste su mi dobri za skroz masnu kosu tako da Schauma dobro zvuči za to prijelazno razdoblje 🙂

  1. Inlovewithbeauty kaže:

    Evo samo da pohvalim svoju suradnicu na odličnoj i detaljnoj recenziji!:-) Inače, i ja imam isti problem s kosom. 😦 Kupila sam neki taft puder za volumen i Batiste xxl volume dry shampoo, pa se nadam da nešto od toga funkcionira. Recenzija uskoro!

Odgovori

