Proljetne modne kombinacije 2. dio + mini darivanje!

Pozdrav svim mojim dragim čitateljicama! 🙂 Potaknuta rezultatima tražilice, gdje je najtraženiji pojam bio „modne kombinacije“, donosim vam drugi dio istoimenog posta! Nadam se da će vam se svidjeti ovaj izbor i kako ćete se moći zamisliti u nekoj od predloženih kombinacija. Također, ako i same imate neku kombinaciju koju bi htjele podijeliti, slobodno stavite sliku u komentar. I meni, a vjerujem i drugim čitateljicama biti će zadovoljstvo ih pogledati. 😉

Pa krenimo redom..

Kombinacije

Kombinacija 1:Haljina Pull&Bear 179kn, torbica H&M 99,90kn, štikle ZARA 299kn – Kombinacija 2:Top H&M 69,90KN, kratke hlačice H&M 69,90kn, sandale Bersha 199kn – Kombinacija 3:Košuljica H&M 69,90kn, hlače H&M 199kn, sandale Bersha 199kn, narukvica H&M 69,90 –  Kombinacija 4:Košuljica H&M 179kn, hlače H&M 149kn, sandale Bersha 259kn, torbica H&M 149kn, naočale H&M 39,90kn.

Kombinacije2Kombinacija 5:Majica H&M 99,90kn, hlače H&M 69,90kn, cipele ZARA 399kn, torbica H&M 99,90KN – Kombinacija 6:Košuljica 69,90, hlače H&M 69,90kn, sandale ZARA 229kn, torba ZARA 279kn – Kombinacija 7: Haljina H&M 149kn, štikle Bersha 359kn, torbica Bersha 139kn, naušnice ZARA 99kn – Kombinacija 8:Haljina H&M 599kn, štikle H&M 199kn, torbica ZARA 299kn.

Eeee sada onaj slatki dio posta – darivanje! S obzirom da uskoro imam promociju, muku mučim sa odabirom odjeće za tu prigodu. Zato sam odlučila podijeliti problem s vama, ali i jednu od vas za iskazanu pomoć nagraditi ! Dakle, u aplikaciji za kombiniranje odjeće iliti „dress room-u“ na stranici H&M-a složila sam nekoliko potencijalnih outfita koje vidite dolje na slici. Iako mi žene jako dobro analiziramo, činjenica jest da smo i jako neodlučne, zato – pomozite! 🙂

Kako do nagrade? Pročitajte dalje u postu..

PROM

Mini darivanje – Pravila!

1.   Lajkati moju Facebook stranicu: In Love With Beauty

2.  U komentar napisati koja vam se kombinacija od ponuđenih najviše svidjela ili predložite neku drugu kombinaciju i napišite ime i prezime pod kojim me pratite na Facebooku

N a g r a d a:

darivanje

Essence ruž po izboru i essence mala torbica za šminku!

Sretno svima! 🙂

 

 

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

P.S. Radujem se Vašim komentarima! Za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta.

Oglasi

12 thoughts on “Proljetne modne kombinacije 2. dio + mini darivanje!

  1. Franka kaže:

    Meni je favorit 4. kombinacija… svijetli sako i crvena majica malo razbiju strogost i ozbiljnost 🙂 ili bi bila fora i suknja od zadnje kombinacije sa gornjim dijelom četvrte. Mogla bi i razmisliti i o nekoj haljinici =) i hvala na prilici!
    Franka Santaleza :*

  2. Katarina kaže:

    Ah te slatke muke, s obzirom da se i moja promocija bliži (barem tako mislim, još uvijek mi ništa nisu javili hehe), ovo mi može poslužiti kao inspiracija 🙂

    Od ovih 7 djevojaka najviše mi se sviđaju 1., 5. i 7., to je nešto što bih i ja rado nosila na promociju, ali najiskrenije – žao mi je što među njima nigdje nema haljine, nekako mi je ona najpraktičnija za promociju, preko neki sako u žarkoj boji i super kombinacija 🙂 Recimo, Kombinacija 1 prije ovih djevojaka, uparena sa strukiranim sakoom meni bi osobno bila pun pogodak, pa samo predlažem 🙂

    Pratim te pod KataRina Brekalo 🙂

  3. ANICA MIROSAVLJEVIĆ kaže:

    kombinacija broj 7 je definitivno moj odabir, crna sexy haljinica sa vrtoglavo visokim štiklama i zanimljvim naušnicama pun su pogodak za noćni izlazak i dobru zabavu 🙂
    pratim te na fb-u pod: Anica Mirosavljević

  4. Martina L. kaže:

    Meni je favorit kombinacija broj 6. Jednostavno se s prve vidim u njoj.. 🙂
    Ni ostale nisu loše, no naravno ovisi i o prilici. Ovu pod brojem 1 nosila bi za noćni izlazak, a 8. za neke malo svečanije prilike.
    Pratim pod imenom Tina Lehkec 🙂

Komentiraj

