Dobri, a jeftini proizvodi – 1. dio

S obzirom da kriza u Hrvatskoj ne jenjava, odlučila sam odabrati proizvode po pristupačnijoj cijeni kako niti teža gospodarska situacija ne bi utjecala na Vašu ljepotu. 🙂 Važno je napomenuti da bez obzira na nisku cijenu ovih proizvoda njihova kvaliteta, u pravilu je i više nego zadovoljavajuća. Krenimo redom…

Balea Young – Mattierende creme

???????????????????????????????

Moja omiljena krema koja je namjenjena masnoj koži. Ooobožavam se njome mazati, pogotovo ujutro jer ima prekrasan voćni miris i licu daje svježinu. Odlična je za svakodnevnu hidrataciju kože. Sadrži voćne kiseline i matirajuću formulu koja smanjuje sjaj kože,  te čini pore manje vidljivima.  Jako brzo se upija i ostavlja kožu mekanom, pa je tako i idealna baza za make up. Omjer cijene i kvalitete ove kreme je i više nego dobar. Dolazi u pakiranju od 50ml, a cijena joj je 20-ak kn.

Essence – All about matt!

???????????????????????????????

Najbolji matirajući puder u kamenu. Ovaj puder je zapravo pravo malo čudo! Godinama se borim sa masnom t – zonom, ali uz pomoć ovog pudera mojim mukama je došao kraj. Čitala sam kako druge cure hvale isti puder u prahu, ali nisam vjerovala da je to tako dobro, sve dok se nisam i sama uvjerila. Osim ovoga u kamenu, koji mi je odličan jer nemam problema s prosipanjem proizvoda po kupaonici, isti puder i dalje možete kupiti u prahu. Koristi se za za mat, prirodan izgled lica i gladak ten, te kao make up fiksator. Dolazi u pakiranju od 8g, a cijena mu je 27kn.

Essence – I love stage

DSC01791

Obožavam ovu bazu za sjenila! Imam i dosta hvaljenu MUA bazu, ali ova mi je puno bolja.  Sjenilo se ne skuplja u pregibima, prekriva nepravilnosti, a može služiti i kao korektor. Kremaste je teksture i svijetle boje, što mi odgovara jer posvjetljuje kapak, pa nekada ni ne trebam sjenilo. Dosta produljuje postojanost sjenila i pojačava intenzitet nijanse. Dolazi u količini od 4ml, a cijena joj je 23kn.

 

 

 

Balea –  Krema za osjetljivu kožu nakon depilacije

DSC01796

Ooodlična kremica! Ima ugodan miris i pruža izuzetnu njegu. Kožu umiruje, hrani, hidratizira i čini svilenkastom. Sadrži kombinaciju djelatnih tvari s umirujućim provitaminom B5 i aloe verom te njegujućim bisabololom, alantoinom i vitaminom E. Također, ujednačava prirodnu razinu vlage u koži. Nakon nanošenja brzo se upija i ne ostavlja kožu masnom, a ukoliko imate problema s urastanjem dlačica, crvenilom, i iritacijom nakon depiliranja, ova krema će sve te probleme uspješno riješiti. Cijena joj je samo 10kn za 125ml, što je i više nego povoljno s obzirom na sjajnu učinkovitost.

 

Balea – Krema za stopala s ureom

DSC01794

Ova super kremica koristi se za jako suhu kožu stopala, no ja ju koristim i za prevenciju takve kože. Kombinacija 10% uree, glicerina, vitamina B3 i mliječne kiseline njeguje stopala i čini ih jako mekanima. Lako se nanosi, brzo upija i lijepo osvježava stopala. Najbolji rezultat daje kad ju se nanosi redovito ujutro i navečer. Dolazi u tubi od 100ml, a cijena joj je 10kn.

 

 

 

Balea – Serum za ruke Beauty effect

DSC01800

Hidratantna njega za osjetljivu kožu s hijaluronskom kiselinom, vitaminom E i koenzimom q10. Daje bolji rezultat od mnogo skupljih krema za ruke. Nakon nekoliko korištenja, moje isušene ruke su bile u puno boljem stanju. Ruke ostavlja mekanima i hidratiziranima. Uz sve to ima i ugodan miris. Nakon nanošenja ruke budu masne, ali kasnije se dosta dobro upije. Cijena joj je 12kn za 50ml proizvoda.

Nakon ovih 6 odličnih proizvoda, došli smo do kraja prvog dijela. Nastavak slijedi uskoro. 🙂

 

Imate li vi neki dobar, a jeftin proizvod za preporučiti? Pišite mi.. 🙂

DSC01783

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne. ♥

P.S.

Radujem se Vašim komentarima. :) (Za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta.)

Pratite me i putem moje Facebook stranice!

 

 

Oglasi

17 thoughts on “Dobri, a jeftini proizvodi – 1. dio

  1. rainbow flower kaže:

    super post! probat ću ovu kremu jer imam masnu kožu i nikako si neku normalnu dnevnu kremu ne mogu naći -sve su mi premasne,a i ako mi ne bude ogovarala barem mi neće biti žao novaca 🙂 a što se tiče ove kreme za njegu nakon depilacije i nisam baš zadovoljna s njom,bude mi koža glatka no i ne nahranjena,a ni crvenilo mi uopće ne umanjuje

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Hvala ti! ❤ Meni je ta krema odlična! Dugo sam tražila neku koja ce mi biti dovoljno dobra, a da ne masti..i eto je:) Baš mi je žao što ti ne paše krema poslije depilacije. 😦 Ima dosta cura koje su njome oduševljene..baš kao i ja:)

  2. giggi kaže:

    imala sam tu baleinu kremu s ureom za stopala i odlična mi je bila sve dok nisam primijetila da mi doslovce rastapa lak na noktima :O tebi se to ne događa?

  3. DraganaG kaže:

    Ovo mi je najdraži tip postova! 😀 …od gore nabrojanog imam Balea urea kremu za stopala i I love stage bazu – definitivno potvrđujem da su super proizvodi! A nisam ni znala da postoji ovaj essence za matiranje u kamenu, to mi je sad otkriće! imam onaj u prahu i napravim kaos u kupaoni kada ga pokušam staviti, moram sad ovaj nabaviti 🙂

    …još bih dodala kao dobar a jeftin proizvod Kozmov balzam za usne s medom i propolisom – 15kn za 7ml, (http://www.kozmo.hr/proizvod/proizvod-923-kozmo-balzam-za-usne-7-ml) nekome može biti minus što nije stick, ali meni je ovakvo pakiranje baš simpatično, po sastavu je odličan, hranjiv, sve preporuke!

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Meni je isto super kad saznam za neki super proizvod koji je jeftin:)) Imala par tih pudera u prahu, al uvijek odustanem nakon par nanošenja, jer ne volim što ga bude posvuda..ovaj je stvarno praktičan i oodličan! ❤ Kozmov balzam ide na whish listu!:))

  4. Mell kaže:

    Super post, i ja sam pripremala jedan takav a ti si mi ukrala naslov haha 😀
    Koristim većinu spomenutih proizvoda i složila bih se da zaista jesu kvalitetni i da niska cijena ne znači da nisu vrijedi pažnje.

  5. Anahoreta Ambiverta kaže:

    Odličan tekst. 😉
    Balea mattierende kremu koristim cijela DVA dana! 😀 Sviđa mi se što je osjećaj takav kao da nemam kremu uopće na licu, a fino matira moju T zonicu.
    Što se tiče pudera, mogla bih preporučiti Essence soft touch mousse. Ja koristim matt sand 01 i predivan je, matira i potpuno prekiriva nepravilnosti kože pa ponekad čak ne moram stavljati ni korektor na uočljivije prištiće. 🙂
    Lijep pozdrav. 😉

Komentiraj

