3 TOP proizvoda + proljetne modne kombinacije

Za ovaj mjesec izabrala sam 3 proizvoda koja su me oduševila i koje svakodnevno koristim i toplo preporučam.

PRILOG 2

Balea AQUA serum – Kupila sam ovaj proizvod nakon što sam pročila brojne preporuke blogerica, te je sada moj „must have“ proizvod. Vodenast je, lagan i jako se brzo upija te odlicno hidratizira moju kožu. Jedan stisak pumpice dovoljan je za cijelo lice. Koristim ga ujutro nakon umivanja te navečer prije nanošenja kreme, a odlican je i kao podloga za make up jer ne masti kožu. Dolazi u pakiranju od 30ml i cijena mu je 25kn.
Essence gel eyeliner – Tuš za oči gel teksture, nanosi se kosim kistićem istog proizvođača kojeg možete kupiti za 14kn. Vodootporan je i vrlo postojan. Dostupan je u 3 nijanse, a pakiranje sadrži 3ml tuša. Lako se nanosi čak i ako niste vješti u nanošenju. Jako mi se svidio i kada ga potrošim, a to neće biti skoro, definitivno kupujem novo pakiranje. Omjer cijene i kvalitete i više je nego odličan. Cijena ovog tuša je 26,90kn.
Bourjois Flower Perfection tekući puder – Tekući puder sa spužvastim aplikatorom. Sadrži ekstrakt divlje azalee koji štiti stanice od starenja, ima zaštitni faktor SPF 15, te odgovara svim tipovima kože. Trenutno je moj omiljeni puder, odlično matira moju mješovitu kožu i jako dobro prekriva nepravilnosti. Lako se nanosi i miriše na cvijeće. Spužvicu ne koristim jer ga nanosim kistom, pa mi se čini da je nepotrebna. Cijena mu je oko 110kn, za 30 ml.

 
PROLJETNE MODNE KOMBINACIJE

PRILOG 5

Kombinacija 1. H&M bluza 179kn, H&M skinny jeans 149kn, Pull&Bear naočale 99kn, H&M torba 149kn ZARA sandale 399kn. Kombinacija 2. H&M bluza 99kn, H&M skinny jeans 69,90kn, H&M nočale 39,90kn, H&M sako 299kn, H&M clutch 99,90kn, ZARA štikle 299kn. Kombinacija 3. H&M top 69,90kn, H&M skinny jeans 299kn, H&M naočale 49,90kn, Pull&Bear kožna jakna 399kn, Pull&Bear torbica 159kn, ZARA sandale 299kn. Kombinacija 4. H&M haljina 99,90, ZARA clutch 499kn, ZARA štikle 599kn.

I za kraj nekoliko Make up inspiracija:

Untitled

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne. ♥

P.S.

Radujem se Vašim komentarima. :) (Za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta.)

Pratite me i putem moje Facebook stranice!

Oglasi

11 thoughts on “3 TOP proizvoda + proljetne modne kombinacije

  1. KittyCat kaže:

    Luda sam, luda sam, luda sam…. Već dugo ne znam što bih iskombinirala za ovo vrijeme, ali si mi dala odlične ideje. Posebno mi se sviđa ona majica na drugoj sličici, totalno mi je moderna! Isto tako mi se sviđa i Balea aqua, potpuno me hidratizirala i osvježila mi svaku poru na mom osjetljivom licu. Hvala Ti na savjetima – supač si!!!

  2. DraganaG kaže:

    Ovaj gel liner je odličan, imam ga vež duže vrijeme i stvarno traje cijeli dan. Balea serum nikad nisam koristila ali vjerujem da je super jer nisam do sad pročitala o njemu ni jednu negativnu recenziju, i mislila sam si ga kupit ali onda me Nuxe pokolebo kad su mi između ostalog poslali tester ovoga: “Serum Crème Fraîche de Beauté” – u testeru je bilo dovoljno za samo 3-4 korištenja ali odličan mi je! i sad ne znam šta da kupim…razlika u cijeni je ogromna i ide u korist Balee naravno ali vidjet ću još.
    Tekući puder zadnjih godina ne koristim, tj nikakav puder ne koristim, osim u svečanijim prilikama – tako da vjerojatno onda za takve prilike nabavim ovaj Bourjois kad već paše za masnu kožu 🙂
    Modne kombinacije su odlične! Želim obje ove bluze iz H&M-a!

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Obožavam taj liner! Lako se nanosi i stvarno što kažeš, traje cijeli dan. Sigurno je bolji taj Nuxe, ali svakako probaj i ovaj Balein..meni je super 🙂
      Bourjois puder – najbolji puder do sada.:-) Hvala!:))

  3. Irena kaže:

    Kombinacije su super! Neke proizvode o kojima si pisala ne koristim, pa ne mogu komentirati. Ovaj serum mi se čini dosta dobar. Kad ti već imaš dobro iskustvo s njim i preporučuješ kad, probat ću ga. 🙂

Odgovori

