Sve moje maskare – recenzija!

Essence lash & brow gel maskara

DSC01730

Bila sam u potrazi za nečim što bi držalo moje divlje obrve na mjestu i primjetila ovu maskaru gel teksture, nadajući se da će biti od koristi unatoč niskoj cijeni od 17, 90kn. Nažalost – ostala sam razočarana. Kada nanesem ovaj gel na obrve osjećam kao da sam nanjela vodu… Dakle, slabo drži, ljepljiv je i nakon više korištenja poprimi smeđu boju olovke za obrve. Obrve ostaju mokre 10 minuta. S obzirom da nisam zadovoljna učinkom, ponovno sam se vratila korištenju laka za kosu u svrhu držanja obrva. Učinak na trepavicama je identičan. Ne čini ništa osim što ih sljepljuje. Zbog niske cijene proizvoda nisam u depresiji što sam bacila novac, no savjet koji mogu dati je – NE KUPUJTE OVO SMEĆE!

Ako imate neki proizvod koji bi bio dobar za držanje obrva na mjestu, molim Vas pišite!:)

Alverde maskara all in one

DSC01735

Već dugo želim probati neku Alverdeovu maskaru, a ovu testiranu pronašla sam u “dm-u”, na polici sa sniženom robom. Nisam pažljivo birala, pa sam kupila onu u sivoj boji. Svidjela mi se zbog četkice i njenog prirodnog mirisa, ali krajnjim rezultatom nipošto nisam zadovoljna. Maskara, kako se vidi na slici sa swatchevima, nije učinila moje trepavice niti dužima, niti im je dala volumen. Trepavice izgledaju kao da sam nanjela jedno veliko NIŠTA, a jedini rezultat koji sam dobila bila je drugačija boja – siva. Ako se time zadovoljavate i volite prirodan izgled, možete prihvatiti moju preporuku. Pakiranje sadrži 12ml proizvoda, a cijene se ne sjećam.

 

Bourjois queen attitude volume

DSC01738

Evo nekoliko riječi samog proizvođača: “Ovo je maskara za efekt voluminoznih i produljenih trepavica u stilu egipatske kraljice Kleopatre. Kremaste je formule te je obogaćena pčelinijim voskom i provitaminom B5. Pogodna je i za osjetljive oči, kao i za korisnice kontaktnih leća. Na policama se pojavljuje u samo jednoj nijansi.” No kakvom se pokazala u stvarnim uvjetima?

Veliki sam obožavatelj Bourjois proizvoda, pogotovo onih za oči. Ova maskara dolazi u vrlo lijepom i elegantnom crnom pakiranju. Zasigurno ćete zamijetiti njenu neobičnu zakošenu gumenu četkicu koja daje volumen trepavicama, te ih produžuje. Nažalost, velika joj je mana što lijepi dlačice, kao što se vidi dolje na swatchu. Ultra crna boja je zaista dramatična i stvara efekt “Kleopatre” što čini oko vizualno većim. Dolazi u pakiranju od 9ml, a cijena joj je 75 kn.
Volite li Bourjois? Koji su vaši najdraži Bourjois proizvodi?

Bourjois Volume glamour max

DSC01733

Bourjois na svojoj službenoj stranici ovako se pohvalio svojom uzdanicom: “Maskara za volumen trepavca. Sadrži prirodne voskove koji štite i jačaju trepavice, te formulu obogaćenu ekstraktom crnog bisera za intenzivno crnu boju. Pogodna je za osjetljive oči i korisnice kontaktnih leća. Vrlo je postojana, a njen efekt traje čak 16 sati. Dostupna je u jednoj nijansi.” Je li to zaista tako?

Ovo je trenutno moja najdraža maskara! Možete primjetiti na swatchevima da je ostavila najbolji efekt na trepavicama. Kupila sam je kad je bila na akciji u Kozmu zbog privlačne pink ambalaže i velike gumene četkice, ali i njena “duša” se pokazala odličnom! Jako lijepo naglasi i produži trepavice bez ljepljenja. Koliko god slojeva nanjeli neće ostaviti grudice, nego će trepavice i dalje izgledati prirodno. Zaista daje glamurozan izgled, neupitno povećava volumen i čini oči lijepo definiranima.
Moja velika preporuka! Dolazi u pakiranju od 10ml, a cijena joj je oko 60kn.

Loreal Mega volume collagene 24

DSC01741

Nekoliko uvodnih riječi iz Loreala: “Maskara s kolagenom za raskošan volumen trepavica. Trepavice čini punijima, gušćima i voluminoznijima. Postojana 24 sata. Sadrži pojačane crne pigmente, dostupna u jednoj nijansi.”

Ova maskara kao što se vidi, najviše produžuje trepavice. Iako je naglašeno da daje volumen, na mojim trepavicama se to baš i nije u potpunosti pokazalo točnim. Ponekad ima lošu naviku i voli slijepiti trepavice što je posljedica četkice koja pokupi previše proizvoda na početku korištenja, pa ju treba malo ostrugati o vrh spremnika. Ovaj problem možete riješiti i tako da pređete trepavice nekom drugom četkicom koja dobro razdvaja dlačice. Općenito sam zadovoljna maskarom jer dugo traje, ne trusi se, te lijepo naglašava i produžuje trepavice. Pakiranje sadrži 9ml maskare, a cijena je oko 100kn.

Max Factor 2000 calorie

DSC01732

Svaki gazda svoga konja za utrku hvali – ništa drugačije nije niti kod Max Factora. “Maskara za volumen i dramatičan pogled. Bez mirisa i vlakana, te oftalmološki ispitana. Pogodna za osjetljive oči i korisnike kontaktnih leća. Dostupna u tri nijanse.”

Mislim da su gotovo sve curke čule za ovu maskaru. Ja je koristim godinama i definitivno je najbolja za dnevni look. Lijepo razdvoji trepavice koje pod njenim utjecajem izgledaju prirodno i uredno. Ali, nažalost, pogodit ćete – ima i mana. Nakon nekoliko sati maskara se trusi i vrlo se brzo počne sušiti. Unatoč tome i dalje mislim da je s njom moguće postići izgled dramatičnog, dubokog pogleda, posebice nakon nanošenja 2-3 sloja. Tko je ne misli imati na očima dulje od par sati – svakako preporučujem. Dolazi u pakiranju od 9ml, a cijena joj je oko 60kn.

MUA Extreme curl

DSC01736

Ovu maskaru odlučila sam isprobati i kupiti kada je MUA imala i više nego solidan popust od 50%. Cijena joj je bila smiješna, 1£ što je oko 9 kn (redovna cijena je “čak” 2£), tako da rizik katastrofalne pogreške ne bi bio prevelik. Ambalaža mi je prekrasna, štoviše, jedna od ljepših što sam imala. 🙂 Četkica je, kao što se vidi, zaobljena što dosta olakšava nanošenje maskare na kut oka i pospješuje uvijanje. Ne gruda se i ne trusi. Sve u svemu, riječ je o simpatičnoj maskari koja produljuje i ne lijepi trepavice.
Koristite li neku od MUA maskara?

 

Oriflame Hyper stretch

DSC01739

Iz Oriflamea se hvale na sva usta: “Razvili smo Hyper Stretch maskaru – inovativna četkica pruža nevjerojatnu duljinu kao i savršeno razdvajanje i definiciju trepavica. Ultra-elastična formula trenutačno produljuje, odvaja i definira trepavice. Naša klinička istraživanja pokazuju da su trepavice trenutačno produljene čak do 65%. Pro-Long Compleks™ djeluje na prirodni rast trepavica. Dokazano stimulira aktivnost gena za rast dlačica. Klinička istraživanja također pokazuju da Pro-Long Compleks™ pojačava dozu proteina koji sprječavaju ispadanje trepavica. Testiranje na 136 žena pokazalo je da Hyper Stretch maskara vidljivo povećava duljinu trepavica nakon samo 4 tjedna korištenja.” E moj Oriflame, Oriflame….

Presuda je sljedeća – nije zadovoljila. Ne znam nanosim li je na pogrešan način, ali ne pruža volumen trepavicama, lijepi ih i ne produžuje. Poprilično je mokra i često mi zaprlja kapak. Ne bih govorila o rastu trepavica,  jer je nisam dovoljno dugo koristila. Dolazi u pakiranju od 8ml, a možete ju naručiti u Oriflame katalogu po cijeni od 75kn.

???????????????????????????????

maskare swatchevi

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne. ♥

P.S.

Radujem se Vašim komentarima. 🙂 (Za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta.)

Pratite me i putem moje Facebook stranice!

Oglasi

11 thoughts on “Sve moje maskare – recenzija!

  1. DraganaG kaže:

    Svaka čast na detaljnim recenzijama 🙂 …od tih maskara probala sam jedino Max factor 2000 calorie, al svarno što kažeš – valjda nema osobe koja nije koristila tu maskaru barem neko vrijeme, i dobra je 🙂 Ja volim one sa debljim četkicama pa mi dobro zvuči ova tvoj Loreal collagene… I bome ih imaš puno, ja uvijek imam 1, max 2 maskare u isto vrijeme, zadnjih godinu dana stalno kupujem Essence Get Big Lashes jer sam skužila da je identična onoj Pupinoj Diva’s lashes koju sam prije plaćala preko 100 kn, a ova Essence je cca 20 kn 😀 i baš sam zadovoljna, isto ima deblju četkicu..

    • Inlovewithbeauty kaže:

      Hvala Drago:) Pa, da znas da smo u srednjoj često kupovale tu maskaru. Ja najviše volim sa gumenim velikim, kao kod one avon shock ili ove bourjois pinki koja mi je trenutni favorit! Dobra je Lorealova, samo se malo moraš ispraksat c četkicom.. Ja imam male oči pa ju teže nanosim. E a imam više maskara jer mi je neke Ivana proslijedila, jednu sam dobila..i tako, nakupi se.:D Sad jedva čekam da probam to essenceovu..sjecam se da je ta pupina bila odlicna na maturalcu:)

  2. Girly Girl kaže:

    Stvarno super i detaljna recenzija, i spasila si me kupovine Essence gela. Trenutno koristim Alverde gel za obrve, ali sam pri kraju, pa razmišljam o jeftinim opcijama. Očito Essence – njo!

      • Ivana kaže:

        Isprobala sam dosta maskara poznatih marki, ali nisam bila zadovoljna.
        Poprilično visoke cijene,ali ne daju baš mnogo…
        Najviše sam zadovoljna sa Avonovom Supershock maskarom.
        Cijena je odlična, a i efekt koji ostavlja na mojim trepavicama je shockantan 😉
        Ja sam za Avon ❤

  3. KittyCat kaže:

    Slažem se s tvojim stavom oko Alvederea, nanjela sam ga nekoliko puta, a onda ostavila mlađoj sestri da se njime igra 🙂 Burojois i MUA su po mojim iskustvima najbolje maskare. Trepavice su mi gotovo savršene i najrađe ne bih ni skidala šminku prije spavanja. Svaka čast na blogu, samo tako nastavi! 🙂

  4. Ivana kaže:

    Sviđa mi se Max Factor 🙂 odlična je 😀 ali pošto nemam osobitih problema sa podzanjem trepavica sasvim mi je svejedno koju maskaru koristim iako uvijek tražim one sa lijepom gustom četkicom 😀 Trenutno koristim Essence Get Big Lashes, jeftina, dobra i velika 🙂 12 ml za nekih 20-ak kuna je super!
    Blog ti je odličan, samo naprijed 😀

  5. Johng850 kaže:

    What’s up it’s me, I am also visiting this site daily, this website is actually pleasant and the visitors are really sharing fastidious thoughts. decgdeaffkgk

Komentiraj

