Dva ucinkovita pripravka

01f9a0b413261c8608251d0422282c8aDomaće trakice za čišćenje pora
Potrebno:

  •     Mlijeko
  •     Želatina u prahu
  •     Kist za nanošenje

Obožavam koristiti trakice za čišćenje pora, a sada sam pronašla jeftiniji, no isto tako efikasan način za borbu protiv mitesera. Riječ je o maski iz kućne radinosti koja doista djeluje. Recept je vrlo jednostavan: 1 žlica želatine u prahu i 1 žlica mlijeka. Mješavinu zagrijati u mikrovalnoj pećnici na 10 sekundi, te namazati kistom na nos i ostala područja s miteserima. Kada se osuši (nakon 10-ak minuta), lagano odlijepite masku sa lica i pogledajte koliko je nečistoće izvukla. Uživajte u isprobavanju ovog prirodnog i učinkovitog pripravka.

 

shutterstock_63678880-1Dr. Oz-ov pripravak za izbjeljivanje zubi

Potrebno:

  • Soda bikarbona
  • Pola limuna
  • Štapići za uši

Pomiješajte 1/4 šalice sode bikarbone i sok od pola limuna. Nanesite mješavinu na štapić za uši ili vaticu i namažite na zube. Ostavite da djeluje 1 minutu, pa očetkajte zube četkicom. Kao i prošli i ovaj pripravak stvarno djeluje, samo nemojte često izbjeljivati zube sodom bikarbonom da nebi oštetili caklinu.

Imate li vi neki drugi način borbe protiv mitesera prirodnim putem, ili dugačiji pripravak za izbjeljivanje zubi? U slijedećem postu (sutra) recenzirati ću moje omiljene proizvode za njegu kose. Do čitanja.. ♥

Kako je ovo moj prvi post, napravila sam anketu da bi saznala što najviše volite čitati.

p.s. za komentiranje stisnite kružić s desne strane, u ravnini s naslovom posta

Posjetite i moju FB stranicu 🙂

Oglasi

16 thoughts on “Dva ucinkovita pripravka

  1. Snow kaže:

    Cestitam za pokretanje bloga, i prvi post. Svidja mi se, to za zube sam i sama probavala, sama naravno, kao sto si rekla, ne valja to precesto raditi zbog zubne gledji. Cekamo sad nove postove 🙂

  2. teiich kaže:

    pozdrav,odlican prvi post!isprobat cu trakice a izbjeljivac sam recimo probala,bio mi je jako fuj pa nisam mogla izdrzati minutu,a iz tog razloga nisam ponavljala..makar,nisam stavljala sa stapicima za usi,to bi mogla probati,mozda se tako okus manje osjeti 😛

Komentiraj

