AFRODITA – Oil control (linija za masnu kožu)

???????????????????????????????

Linija proizvoda OIL CONTROL na prirodan način pruža vrhunsku njegu mješovite i masne kože. Inovativna formula s prirodnim aktivnim sastojcima i specijalnim navlaživačima djeluje na 3 razine:

  • matira put i nudi neposredna rješenja za problem kritične “T-zone”, 
  • dubinski i dugotrajno intenzivno hidratizira,
  • uspostavlja prirodnu ravnotežu masnoća i vlage u koži.

Zvuči dobro, zar ne? Pročitajte moju recenziju i odlučite je li to linija koja bi mogla odgovarati i vama! 🙂

Oil Control: 3 ACTIVE HIDRATANTNA 24h KREMA

???????????????????????????????Odlična krema! Koristim ju duže vrijeme i stvarno sam zadovoljna. 🙂 Primjetila sam da mi je koža čišća i mekanija, a pore sužene. Dobro matira, a pri tome ne isušuje kožu. Jedna stvar koja vam se možda ne bi svidjela je njezin intenzivan miris. Osjeti se miris limuna i ružmarina u jednom, što baš i nije fino..ali s obzirom na njezinu učinkovitost, zanemarivo.

Sviđa mi se što je ova kremica napravljena od 96% prirodnih sastojaka. Dobro je znati da nanosim nešto zdravo i prirodno za lice. Nekomedogena je i lijepo se razmazuje i upija u kožu, ostavljajući je baršunastom.:-)

???????????????????????????????Moram dodati kako je izvrsna podloga za make up. Također, ne izaziva nikakva crvenila i ostale iritacije na licu.

  • Paraben + Paraffin FREE
  • pH 5.5

Kao što ste mogli zaključiti, ova kremica kod mene je dosta dobro prošla, pa bih je svakako preporučila curama koje, kao i ja, imaju problema sa masnom kožom i “prekrasnim” sjajem. 😀

Popis sastojaka ove kremice i ostale informacije možete provjeriti na ovom linku!

CIJENA: 50 ml, 66,90 kn

Oil Control: 3 ACTIVE T-zone MATTIFYING SERUM

???????????????????????????????Ovaj serum je pravi mali fotošop!:-) Dakle, kad ga nanesete na kožu on ju učini prividno ljepšom, pore manje vidljivima, a kožu matiranom..

Iste je veličine kao i Balein aqua serum, samo što je razlika u djelovanju velika. Dok Balein serum samo osvježi lice, ovaj serum ga osvježava, lijepo hidratizira i uklanja neugodni sjaj i to trenutno. Istog je mirisa kao i kremica, ali neka vas to ne smeta jer ubrzo nestane. Baršunaste je strukture i jako se lako razmazuje i brzo upija. Također, dobra je podloga za makeup.

???????????????????????????????

Iako jako dobro matira, ni to ne traje vječno heh..pa ga možete koristiti više puta tijekom dana – uvijek kad se na koži ponovno pojavi neugodni masni sjaj i put više nije matirana. Svakako vam preporučujem da si nabavite ovo malo čudo, bez obzira što baš i nije povoljan, jer vrijedi svake uložene kune!

Popis sastojaka ovog seruma i ostale informacije možete provjeriti na ovom linku!

CIJENA: 30 ml, 49,90 kn (trenutno traje akcija -30%, pa ovaj serum možete pronaći u drogerijama po cijeni od 34,90kn)

Oil Control: 3 ACTIVE HYDRA MASKA

???????????????????????????????S maskom, nažalost, nije isti slučaj kao sa prethodna dva proizvoda. Ok, hidtratizira ona i zaglađuje kožu, ali to je sve što sam primjetila. Sadrži ekstrakte ulja jojobe, aloe vere, krastavca i papaje. Ono što me smeta, njezina je vrlo rijetka struktura i činjenica da ju morate držati 20 minuta na licu. Za mene je to puno iz razloga što se druge maske drže max 10min.

Sve u svemu, maska je ok, ali ju nebi ponovno kupila.

Popis sastojaka ove maske i ostale informacije možete provjeriti na ovom linku!

CIJENA: 6ml + 6 ml, 12,90 kn

Jeste li probale neki od ovih proizvoda? Kako vi izlazite na kraj s masnom kožom? Pišite mi:-)

Do idućeg čitanja ostanite mi dobre, lijepe i posebne.

Pratite me i putem moje FB stranice:In Love With Beauty!

12 misli o “AFRODITA – Oil control (linija za masnu kožu)

  1. DraganaG kaže:

    Od navedenog sam isprobala do sad jedino masku, meni je bila super, nisam je ponovo kupovala samo zato što sam si počela miksat svoje maske s glinom… Dobro zvuče i ovaj serum i kremica, ja trenutno kao dnevnu “kremu” koristim od L’occitane-a Anđelikin matirajući fluid, i zadovoljna sam ali defitivno bih pristala na povoljniju alternativu, mislim da bit to mogo biti ovaj Afrodita serum 🙂

      • DraganaG kaže:

        Je, odličan je! Eventualno 2-3 puta tjedno ja stavljam full make up (puder itd), a taj je super i za ispod šminke, a i ovak za dane bez šminke jer mi se puno manje zamasti lice, a ne čepi pore i sastojci su prirodni… ma L’occitane je zakon, da sam bogata sve bi njihove proizvode kupila 😀

  2. Mona Moon kaže:

    Nisam probala ništa iz te kolekcije. Serum mi djeluje jako privlačno 🙂 Također imam problema s masnom kožom i dovela sam je pod kontrolu s Yves Rocher pjenastom kremom za čišćenje lica iz kolekcije Sebo Specific i Pyrusovim tonikom od kamilice.

Komentiraj